Popüler Yayınlar

23 Şubat 2012 Perşembe

MAS; e-üretim takip sistemi ile ne yaparsınız

Temel Modüller

·       Temel Tanımlar
                   Organizasyon
                   İş merkezi, PLC, kalıp ve takım bilgileri
                   Ürün ve personel kartları
                   Personel yetkinlik işlemleri
                   Duruş, fire kodları. Takvim, vardiya tanımları
                   Güvenlik ve operatör panel tanımları
·       Mas Üretim Yönetimi
                   Üretim miktar ve sürelerinin gerçek zamanlı takibi
                   Duruş ve Firelerin gerçek zamanlı takibi
                   Üretim emri süreç takibi
                   OEE, Performans, Kapasite kullanım, Üretim durumu takibi           
                   Dasboard ve Andon Panoları
                   Kalıp ve Takım ömrü takibi
                   Üretim, bakım, kalite operatör panelleri
                   Üretim izleme ekranı
                   Üretim dashboard ve Andon uygulamaları
·       Mas Üretim Operasyon Çizelgeleme
                   On-line MAS Üretim ve çizelge entegrasyonu
                   Takvim, duruş ve planlı bakım entegrasyonu
                   Planlama kısıt yönetimi
                   Alternatif kaynak yönetimi
                     Kapasite kullanım ve Üretim yük raporları
·       Mas Bakım Yönetimi
                   Planlı bakım yönetimi
                   Çağrı yönetimi
                   Duruş işlemleri
                   Arıza müdahale işlemleri
                   Otonom Bakım
                   Bakım sarf malzeme takibi
                    MTBF ve MTBM takipleri
·       Mas Kalite Kontrol ve İPK Yönetimi
                   Kalite planı ve numune planı oluşturma
                   Kalite kayıt yönetimi       
·       MAS destek programları
                  Yalın üretim ve değer akışı, OEE ve TPM
                  İzlenebilirlik ve envanter takip
                  Dasboard ve raporlama portalları
                  ERP seçim ve reorganizasyon çalışmaları
                  Quick Check fizibilite programı
                                 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder